What I Got For Christmas – 2018

//= English
* = I get a small commission if use links/code:)

* Use code IDA5 to get 5% off on your Glossgods order!
* My klarna shop

Everything is Cruelty Free!

Nästa månad kommer vad jag köpt till MIG SJÄLV till jul!                                                               // Next month I’ll be posting what I bought MYSELF for christmas!

Swedish:

Behöver jag ens förklara? Dettta är vad jag fick och det var allt jag önskade mig.                   // Do I even need to explain? This is what I got for christmas and it’s everything I wished for.

Jag börjar med hudvård och övrigt och sen SMINK!                                                                       // Staring of with skincare and then MAKEUP!

Lernberger Staftsing – Moisurising Serum

Kicks Beauty – Peeling Pads (2)

Kicks Beauty – Brush Kit

Anastasia – Norvina Palette 

Och det var allt, det är inte mycket men när det kommer till hudvård och smink köper jag det alltid själv för att jag är sÅ PETTIG, och jag önskar mig bara saker jag behöver, för så har jag alltid gjort ( är det något fel på mig?)                                                                            // And that all, it’s not alot but when it comes to skincare and makeup I always buy whatever I want myself because I’m sO PICKY, and I only wish for things that i need, I don’t know why but I always have.

Glöm inte att följa min Instragram för mer roliga saker! // Don’t forget to follow my Instagram for more fun stuff! :Creativenextraida

Leave a comment

A WordPress.com Website.

Up ↑