September Empties – 2018

//= English
* = I get a small commission if use links/code:)

* Use code IDA5 to get 5% off on your Glossgods order!
* My klarna shop

Märken som är markerat i grönt TESTAR EJ PÅ DJUR! // Brands that are marked in green ARE CRUELTY FREE!

Swedish:

De först produkterna jag har använt upp är även Go-To produkter som jag älskar och köper om så fort de bara är lite kvar av dem. Aco Toner, Kicks Beauty Brush Cleaner och även Carmex och Hurraw! läppbalsam .

// The first products I’ve used up are my Go-To favorit products that I always repurches. Aco Toner, Kicks Beauty Brush Cleaner and Carmex and Hurraw! lipbalm.

Dessa är de jag gillar, och som funkar, men kommer inte köpa om någon gång detta året. Holika Holika Soothing Gel, Nyx Dewy Finish Spray och Mac Prep + Prime. Kommer inte köpa om Mac Prep + Prime eftersom den fungerar lika dann som min Aco Toner, och jag gillar Aco Tonern mer! Även Nyx Vivid Liners, men beroende på vilken färg det är brukar jag köpa den igen, men dem är rätt torra och torkar snabbt upp.

// These are the ones I like, and that work, but probably won’t repurches again this year. Holika Holika Soothing Gel, Nyx Dewy Finishing Spray and Mac Prep + Prime. Not going to buy Prep + Prime beacause it’s basicallt the same as my Aco Toner, and I like the Aco one waay more! Also Nyx Vivid Liners, but I’ll but it again depending on which color it is, they do dry out quickly, sadly.

Och till sist det jag inte kommer köpa om eftersom de ej funkade och gillade verkligen inte dem. Kicks Beauty Eye Liner Stylo eftersom den torkade ut snabbt och va svår att jobba med. EOS läppbalsam eftersom den återfuktade inte alls och gjorde mina läppar torrare vilket är skit konstigt. Och sist men inte minst ELF Lip Stain, de såg bra ut de första 5 minuterna men sen så la det bara sig i linjerna och torra partier, och de torkade även ut läpparna.

// And last but not least, the ones that I definifly won’t buy again because they didn’t work or I just didn’t like them. Kicks Beauty Eye Liner Stylo because it dried out quickly and it was hard to work with. The EOS lipbalm didn’t moiturize at all and, weirdly, dried out my lips insted. And the last one it ELF Lip Stian, they looked good the first 5 minutes but then they start to dry out your lips and it really defines lines.

Glöm inte att följa min Instragram för mer roliga saker! // Don’t forget to follow my Instagram for more fun stuff! :Creativenextraida

Leave a comment

A WordPress.com Website.

Up ↑