Haul – Eleven & Kicks

//= English * = I get a small commission if use links/code:)

* Use code IDA5 to get 5% off on your Glossgods order! * My klarna shop

Jag beställde från Eleven och Kicks förra helgen och dem har äntligen kommit! Det var inte mycket jag beställde men nog för att jag ville dela med och vissa er vad jag köpt. Jag köpte det främst för att göra halloween sminkningar som jag kommer göra under denna månaden, vilket jag kommer lägga upp på instagram i oktober. // I ordered from two skandinavien online stores, Eleven and Kicks, last weekend and they have finally arrived! I only orderd three thing but I thought I would still share what I got. I mainly bought the stuff for doing halloween looks, which I will be doing during this month to post on Instagram in October. Från Eleven köpte jag enbart Nyx Ultimate Palette som heter Brights, eftersom jag hade inte så mycket färgglada färger i olika nyanser. Jag valde även ett par provtester som man får på eleven när man beställer, vilket jag alltid gör. // I only orded NYX Ultimate Palette in Brights from Eleven, considering i didn’t have that many colourful eyeshadows i tought it would be good to get a palette with a lot of color varieties. I also got some samples, because I always do. YASW5114 Sedan från Kicks beställde jag Isadoras Perfect Contour Kajal Waterproof i svart och Masque Bar Luminizing Charcoal Peel Off Mask. Jag behövde en ny svart eyeliner och speciellt en vattenfast, och lite nya ansiktsmasker. Såklart några provtester också. // At Kicks I orderd Isadora, a Swedish brand, Perfect Contour Kajal Waterproof in black och I also got Masque Bar Luminizing Charcoal Peel Off Mask. I needed a new black eyeliner pencil, speciflically one that’s waterproof, and some face masks. And ofcourse some samples. File_000.jpeg Missa inte att jag gör mini hauls på min instagram story! // Dont miss out on when I do mini hauls on my instagram story! :Creativenextraida

Leave a comment

A WordPress.com Website.

Up ↑